اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه مهاباد گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفاه حال مردم و بهبود وضعیت اقتصادی بیش از پیش تلاش کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن تسلیت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس افزود: نمایندگان راه یافته به مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده مهاباد، حداکثر تلاش خود را برای عمران و آبادانی و ایجاد فرصت های شغلی برای بهبود وضعیت فعلی جامعه انجام دهند.

وی با بیان اینکه بدون داشتن اعتقادات دینی چایگاه و پست مدیریتی ارزشی ندارد، ادامه داد:  آیت‌الله مدرس جزء افرادی بود که علاوه بر انجام تکالیف دینی و شرعی در دوران دیکتاتوری رضاخان لحظه‌ای با استبداد و استعمار سازش نکرد و در همین راه مبارزه با ظلم جان خود را فدا کرد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو اظهار داشت: از خداوند متعال می خواهیم که دانشجویان و آینده سازان جامعه را در راه توسعه کشور موفق گرداند.

ماموستا امامی با اشاره به تاکید وزارت بهداشت به تزریق دز سوم  واکسن کرونا بیان کرد:  اطلاع‌رسانی و سرعت‌دهی در مورد تزریق دُز سوم که مورد تایید وزارت بهداشت بوده باید در اولویت قرار گیرد زیرا ایمنی واکسن‌ها بعد از مدتی کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بالغ بر هفت هزار نفر در استان براثر این بیماری جان خود را ازدست داده اند، گفت: در شرایط کنونی هر گونه غفلت و عادی‌انگاری از سوی شهروندان احتمال گردش ویروس و ریسک افزایش تعداد مبتلایان را در پی دارد براین اساس از مردم درخواست داریم همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقبال در امر واکسیناسیون اهتمام داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست