اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  عضو هیات مدیریت انجمن ام آس آذربایجان غربی از شناسایی ۳۵۰۰ بیمار مبتلا به ام اس در استان خبر داد و گفت: از دو سال قبل به دلیل برخی مشکلات داخلی و مدیریتی انجمن ام اس استان تعطیل شده است.

سمیه زارع، با اشاره به مشکلات عمده این بیماران در استان گفت: آذربایجان غربی، رتبه پنجم  کشور در آمار مبتلایان به ام اس را به خود اختصاص داده است. قیمت بالای برخی داروها، مشکلات اقتصادی خانواده بیماران، کمبود وسایل توانبخشی برای بیماران و فرسوده بودن وسایل از آن جمله است.

عضو هیات مدیریت انجمن ام اس آذربایجان غربی تعطیلی انجمن را یکی دیگر از مشکلات این بیماران دانست و به ایلنا گفت: از دو سال قبل به دلیل برخی مشکلات داخلی و مدیریتی انجمن ام اس استان تعطیل شده و با وجود رایزنی های مختلف با مسیولین و فرمانداری تاکنون هیچ اقدامی برای بازگشایی این مرکز صورت نگرفته است.

زارع با اشاره به اینکه بیماران ام اس از شرایط مطلوب اقتصادی برخوردار نیستند گفت: با افزایش قیمت بسیاری از داروها این بیماران با مشکلات زیادی روبرو هستند به طوریکه در سال گذشته  داروهایی که رایگان در اختیار این بیماران قرار می گرفت هم اکنون با قیمت هر ورق قرص ۳۰۰ هزار تومان برای بیماران عرضه می شود.

او در خاتمه با بیان اینکه تعطیلی انجمن ام آس به هیچ وجه به نفع بیماران نیست  از مسئولین خواست برای رفاه حال بیماران هرچه سریعتر اقدام به بازگشایی این انجمن کنند تا شرایط برای  بیماران ام آس سهل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست