اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های راهسازی به ارزش ٧٠ هزار میلیارد ریال در مرحله اول مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در اولویت بوده و ساخت و توسعه ٢٠٢ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربایجان‌غربی با جدیت اجرا می‌شود شود.

خیراله خادمی بر تعریف مشوق‌های جذب سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل‌ونقل تأکید کرد و افزود: تأمین منابع مالی از طریق مشارکت بخش خصوصی در ساخت و توسعه راهها به همراه اصلاح قوانین و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری از راهکارهای تسریع در اتمام پروژه‌های راهسازی به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور از عملیات راهسازی میاندوآب- شاهین‌دژ – تکاب گفت: محور میاندوآب، شاهین‌دژ به طول ۵۵ کیلومتر بوده و عملیات راهسازی در سه بخش اجرا می‌شود.

سیدمحسن حمزه‌لو اظهار داشت: ۵ کیلومتر در سالهای گذشته افتتاح شده و ۱۴ کیلومتر اجرایی در دست پیمان بوده و برای این طرح یک هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۴ کیلومتر از این پروژه از سمت میاندوآب به زودی آسفالت می‌شود و زیر بار ترافیک می‌رود.

حمزه‌لو افزود: با توجه به حجم بالای تردد در محور میاندوآب- شاهین‌دژ توسعه این مسیر از لحاظ کاهش آمار تصادفات جاده‌ای موردتوجه است.

تهاتر راهکاری برای اتمام پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی/ پیمان‌سپاری ٣٨ کیلومتر از پروژه شاهین‌دژ-تکاب

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت پیش‌بینی منابع مالی خارج از ردیف بودجه برای توسعه حمل‌ونقل کشور، افزود: راهکار‌های گوناگونی جهت شتاب‌دهی به پروژه‌های راهسازی در نظر داریم که یکی از آن‌ها تهاتر املاک و مستغلات است.

خیراله خادمی در بازدید از عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض محور شاهین‌دژ_ تکاب گفت: بهسازی و تعریض ۳٨ کیلومتر از محور شاهین دژ – تکاب در مرحله پیمان‌سپاری است.

وی ادامه داد: موضوع استفاده از دیگر منابع مالی و تهاتر اراضی باید برای اتمام پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید گفت: پروژه بهسازی و تعریض محور شاهین‌دژ به تکاب ۸۰ کیلومتر است و عملیات در کیلومتر ۱۰ تا ۱۷.۵ از محور شاهین دژ – تکاب در حال اجراست که ۴ کیلومتر آن تا انتهای شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

حمزه‌لو افزود: ۵ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست