اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان گفت: آذربایجان غربی جزو بهترین استان های کشور از نظر ورزشی است.

محمد پرگر در مجمع سالیانه هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی که به ریاست مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد،بابیان اینکه دغدغه ورزشکاران باید برطرف شود و آنها جزء ورزش و قهرمانی دغدغه دیگری نداشته باشند، تصریح کرد: آذربایجان غربی جزو بهترین استان های کشور از نظر ورزشی و دارای پتانسیل های بسیار خوب ورزشی است.

پرگر خاطر نشان کرد: تعاملات بسیار خوبی با ورزش ناشنوایان برقرار شده چرا که استعداد های برتری در بین این قشر از ورزشکاران داریم.

وی با اشاره به اینکه در ورزش بانوان کشور به جایگاه خوبی درست یافته ایم، اظهار کرد: سال گذشته و امسال ورزشکاران زن باحجاب اسلامی بدون محدودیت در میادین بین المللی شرکت و مقام کسب کرده اند.

رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه با اشاره به اینکه کشور امسال میزبان برگزاری مسابقات بین المللی است، یاد آور شد: مسابقات قهرمانی آسیایی فوتبال و فوتسال در روزهای آتی برگزار می شود. 

پرگر ادامه داد: در سال های اخیر ورزشکاران در تهران متمرکز بودند و کمتر ورزشکار قهرمان  شهرستانی داشتیم اما اکنون در سطح کشور ورزشکاران پراکنده هستند و فعالیت دارند و این یک امتیاز مثبت برای ورزش کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست