اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : نشست خبری معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی  و تشریح برنامه های کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج در دهه فجر  به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ تقی نجمی در این نشست از اجرای ۶۳ عنوان و بالغ بر ۲۰۰۰ مورد برنامه  توسط کمیته نیروهای مسلح  و کمیته بسیج در سطح استان از ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام ( ره) آغاز و با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اتمام می رسد،  خبر داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی یک هزار و ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی آغاز می شود.

وی با اشاره به برخی از این برنامه ها افزود: ۱۲ بهمن؛ رژه موتورسواران نیروهای مسلح استان در سطح شهرهای مختلف استان برگزار و در ارومیه این رژه از باغ رضوان به سمت میدان انقلاب و مراسم ویژه روز ورود امام راحل به میهن همزمان با موزیک در مرکز استان خواهد بود.

او گفت: افتتاح چندین مورد سالن ورزشی و پایگاه مقاومت، دیدار با خانواده شهدا و در نهایت حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کمیته نیروهای مسلح است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی ابراز کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در قالب نمایشگاه دهه فجر، شرکت بسیجیان در نماز جمعه سراسر استان و دیدار فرماندهان با ائمه جمعه از جمله برنامه های روز ۱۲ بهمن به عنوان اولین روز از دهه مبارک فجر است.

نجمی تاکید کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، ویزیت رایگان و ارایه خدمات پزشکی در مراکز درمانی، برگزاری همایش وحدت در مرکز استان، نورافشانی و ندای بانگ الله اکبر از دیگر برنامه های کمیته بسیج است.

وی در خصوص فعالیت های کمیته بسیج ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری نشست های نهضت روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب در ایام دهه فجر، بیان کرد: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی یک هزار و ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در آذربایجان غربی آغاز می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: ۱۰۰۰ باب خانه محروم با مشارکت کمیته امداد در دست ساخت است که ۴۰ مورد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت نمادین افتتاح می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی اجرای طرحهای عمرانی و محرومیت زدایی را از برنامه های کمیته بسیج در استان عنوان کرد و گفت:  ۴۰ مورد افتتاح نمادین پروژه عمرانی ،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،اعزام ۴۰ گروه جهادی پزشکی و عمرانی به مناطق محروم استان، آغاز عملیات اجرایی۱۲۰۰ پروژه در استان از بین ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی کل کشور از برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر در استان است.

نجمی اذعان کرد : افتتاح چندین مورد سالن ورزشی و پایگاه مقاومت، دیدار با خانواده شهدا و در نهایت حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کمیته نیروهای مسلح است و لزوم انعکاس گسترده در رسانه و فضای مجازی اهمیت این امر را هرچه بیشتر نمایان می کند.

به گفته وی ویزیت رایگان در کلیه مراکز درمانی وابسته به نیروهای مسلح استان در طول دهه فجر برای شهروندان از جمله خدماتی است که در طول ایام دهه فجر به انجام می‌رسند.

او  با بیان اینکه دشمن به شدت  بروری افکار عمومی و جوانان کار میکند افزود: باید فضای مجازی کشور را سمت و سو دهیم و مسولین فضای مجازی نیز در مقابل جنگ نرم دشمن باید هوشیار باشند.
سرهنگ نجمی گفت: در جنگ سخت عرصه ما زمین و افکار عمومی و ذهن ها عرصه جنگ نرم است، امید است اهداف دشمن را در این عرصه نرم نیز همانند جنگ سخت ازبین برده در این عرصه نیز  جواب دشمن شکن به دشمنان بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست