اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : عملیات بهسازی و چهار خطه ‌شدن ۷.۵ کیلومتر از محور پیرانشهر- سردشت با اعتبار یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده روز چهارشنبه آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز به کار این طرح افزود: ایجاد کریدور ترانزیتی به پایانه مرزی تمرچین از مسیر جنوب آذربایجان‌غربی از مهمترین مزایای ساخت این محور است.

سیدمحسن حمزه لو گفت: محور پیرانشهر – سردشت ۹۳ کیلومتر بوده و توسعه این مسیر امکان دسترسی ترانزیتی به پایانه مرزی تمرچین از سمت جنوب استان را فراهم می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: ایجاد کریدور ایمن و مطمئن به موازات نوار مرزی ایران و عراق با توجه به موقعیت ویژه جنوب استان دارای اهمیت است.

وی بیان کرد: افزایش ظرفیت ترافیکی محور پیرانشهر _سردشت، ارتقای ایمنی، تسهیل نقل و انتقال محصولات کشاورزی و کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای از مهم‌ترین اهداف توسعه این مسیر ارتباطی محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه طبق قرارداد طرح بهسازی و تعریض محور پیرانشهر _سردشت در دو سال آینده به اتمام می‌رسد و زیر بار ترافیک می‌رود، افزود: اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در رأس برنامه‌های راهبری استان قرار گرفته و تلاش می‌شود از تمامی فرصت‌های تأمین منابع مالی جهت تکمیل پروژه‌های راهسازی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست