اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با ابراز نگرانی در خصوص رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در استان گفت: میزان استفاده از ماسک نیز به ۴۵ درصد کاهش یافته که رقم بسیار کمی است.

دکتر جواد آقازاده افزود: تداوم بی توجهی شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی موجب شده تا روند شیوع کرونا وضعیت نگران کننده ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: طی ۱۰ روز گذشته وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی ثابت شده و تعداد بستری ها بین ۹۰۰ و هزار نفر ثابت مانده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز ۱۶ ساعته در ۳۱ اردیبهشت، یک هزار و ۳۰۴ نفر بود که این رقم در ۱۱ خرداد به ۲ هزار ۱۵۷ نفر افزایش یافت.

آقازاده افزود: تعداد افراد بستری در بیمارستان ها در استان ثابت مانده اما تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز ۱۶ ساعته در حال افزایش است که این امر نشان می دهد که اگر مراعات نکنیم به سمت پیک پنجم حرکت خواهیم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که شهروندان در کنار توجه به واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی را نیز در دستور کار قرار دهند تا در سریع ترین زمان ممکن بر بیماری فائق آییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست