اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه هماهنگی اجرای طرح آمارگیری ویژگیهای مساکن روستایی در استان گفت: آمار و نتایج حاصل از مطالعات داده های آماری پایه و اساس برنامه ریزی ها برای جبران کمبودها و پیشبرد اقدامات توسعه ای در جامعه است .

پیمان آرامون با اشاره به اجرای این طرح از ۲۱ مهر تا ۲۱ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در آدربایجان غربی افزود: نتایج تحلیل داده های بدست آمده از این آمارگیری در بهسازی اماکن روستایی و اجرای طرح های حمایتی از جامعه روستایی استان مسئولان را کمک میکند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: برای اجرای موفق ابن طرح فرمانداریها، بخشداران و دهیاران  تمامی امکانات موجود در شهرستانها را بکار میگیرند.

پیمان آرامون با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق به روستاییان اظهارداشت: با مطلع کردن روستاییان از ابعاد این طرح ، از دغدغه و تلاش مسئولان برای کمک به رفاه شان و تسهیل زندگی آگاه می شوند و همراهی می کنند.

بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تستان نیز در این جلسه گفت: طرح آمارگیری ویژگیهای مسکن روستایی از ۲۱ مهرماه در ۳۹۲ روستای استان اجرا می شود.

او افزود : این چهارمین دور اجرای طرح آمارگیری مسکن روستایی است و جامعه آماری بر اساس المانهای آماری در سرتاسر استان انتخاب می شوند وآمارگیران با مراجعه حضوری پرسشنامه ها را تکمیل می کنند.
وی هدف از اجرای این طرح را کسب اطلاعات کمی و کیفی از وضعیت مساکن روستایی، شناخت ویژگی های واحدهای روستایی و شناخت ویژگیهای عمومی روستا عنوان کرد.تاکنون ۲۴ درصد واحدهای روستایی استان با پرداخت تسهیلات بانکی بهسازی و مقاوم سازی شده اند که با برنامه ریزی های انجام شده تا افق طرح به ۷۵ درصد افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست