اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال سازمان سینمایی، بودجه تولید فیلم را به طور مستقیم به شهرستان‌ها می‌دهد.

احسان مهدیان در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه امسال سازمان سینمایی، بودجه تولید فیلم را به طور مستقیم به شهرستان‌ها می‌دهد، گفت: مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بابت تولید فیلم‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای شهرستان‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

وی افزود: با توجه به روند سابقی که در انجمن بود و فیلنامه‌ها توسط یک هئیت کارشناسی می‌شد، امسال نیز این روند ادامه پیدا می‌کند و فیلم‌های حرفه‌ای استانی، در خود استان تصمیم گیری خواهد شد و بودجه آن تامین می‌شود.

مهدیان ادامه داد: امسال آموزش‌ها را در انجمن سینمای جوانان، به مدد دپارتمان‌هایی که در ستاد مرکزی انجمن تشکیل شده است، در قالب ورکشاپ‌های تخصصی و کارگاه‌ها شروع کرده ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ورکشاپ‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران، به صورت حرفه‌ای تصویر برداری شده است و در چهار محور تجربه گرا آماده است، سعی می‌کنیم در انجمن ورکشاپ‌هایی که تعمیم کنیم که علاقه‌مندان از آن استفاده کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در پایان تاکید کرد: آموزش‌های انجمن از آموزش و تولید فیلم‌های مستند و داستانی یک فرم جلوتر رفته و فیلم‌های تجربه گرا را هم از پس خواهیم داشت./ ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست