اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

آوای مرز : مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی ورزشی در دولت سیزدهم با هدف ارتقای سرانه ورزشی برای استفاده دانش آموزان در استان احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

علی مطهری روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه افزود: با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨۶ باب می رسد.

وی اظهار کرد: هفت باب سالن ورزشی طی ۲ سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری اضافه کرد: ٨۶ زمین چمن مصنوعی، ۴٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

وی گفت: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه کلنگ زنی شد

کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه به زمین زده شد.

به گفته مسوولان آموزش و پرورش آذربایجان غربی، این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی نیز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه در خیابان خرمشهر کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت یک هزار مترمربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد؛ این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدیدکرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: این طرح برای دانش آموزان دوره های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

هفت هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششم در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست