اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: اولین تولید کننده پیچ های ارتودنسی در ایران و اولین تولید کننده ایمپلنت های دندانی در شمال غرب کشور در ارومیه افتتاح شد.

 دکتر جواد غفارزاده افزود: با توجه به اینکه این خط تولیدی از جمله اقلام مصرفی هایتک در دندانپزشکی محسوب می شود برای آغاز به تولید این خطوط، همکاران ما در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی  زحمات فراوان جهت تسهیل و تسریع  صدور مجوزهای قانونی انجام داده اند.

او ادامه داد: معاونت غذا و دارو  و به تبع آن حوزه مدیریت تجهیزات پزشکی به دنبال اخذ  یا تفویض اختیار صدور مجوزهای تولیدی  بوده  و در حال حاضر تعداد قابل توجهی  مجوز توسط حوزه  تجهیزات و ملزومات پزشکی در داخل استان  صادر شده است .

معاون غذا و داروی  دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : خوشبختانه همکاران ما در حوزه  مدیریت تجهیزات پزشکی دانش لازم و تسلط کافی به لحاظ فنی و کارشناسی برای تمامی واحدهای تولیدی از ماسک گرفته تا واحدهای  هایتک مثل تولید پیچ های ایمپلنت های ارتودنسی،ایمپلنت های دندان و یا ستون فقرات  و …را دارا هستند .

دکتر غفارزاده تصریح کرد: در طول سال های گذشته بسیاری از تولید کنندگان به جهت طولانی شدن فرایند اخذ مجوزهای لازم برای تولید ابراز نارضایتی و ناراحتی  می کردند در حالی که در حال حاضر فرایند  تفویض و صدور مجوزهای لازم توسط خود معاونت انجام می شود که باعث کوتاه شدن فرایند اداری می گردد .

او در پایان بیان کرد: هم اکنون واردات مواد اولیه در این صنایع در اختیار سازمان غذا و دارو و اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی است و امیدواریم با گرفتن تفیض اختیارات به استان تولید کنندگان راحت بتوانند مواد اولیه خود را دریافت و چرخ تولید شکوفا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست