اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار اربیل مرکز اقلیم کردستان، به دلیل ابتلا به کرونا، پس از یک ماه مبارزه با این بیماری، جان خود را در یکی از بیمارستان های آلمان از دست داد.به گزارش کردپرس، فرصت صوفی استاندار اربیل مرکز اقلیم کردستان، بامداد امروز چهارشنبه ۲۸ آبان/ ۱۸ نوامبر، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های کشور آلمان، در سن ۴۲ سالگی درگذشت.

وی در تاریخ ۱۹ اکتبر به دلیل وخامت حال مورد معاینه قرار گرفته و پس از  تائید ابتلای وی به کرونا به دلیل شدت بیماری، به یکی از بیمارستان های ترکیه و از آن نیز به مراکز درمانی در آلمان منتقل شد.
اما معالجات پزشکان موثر وقع نشده و وی پس از یک ماه مبارزه با کرونا به دلیل شدت بیماری، جان خود را از دست داد.
فرصت صوفی دارای  مدرک دکترای حقوق عمومی و استاد دانشگاه پلی تکنیک اربیل بوده و به عنوان نماینده حزب دمکرات کردستان (پارتی) در دوره چهارم پارلمان کردستان، عضو پارلمان بوده و ۱۴ ماه پیش و با روی کار آمدن کابینه دولت مسرور بارزانی به عنوان استاندار اربیل، منصوب شد.
ابتلا به کرونا در اقلیم کردستان طی ماه های گذشته روندی به شدت افزایشی داشته و در حال حاضر تعداد موارد ابتلا از ابتدای شیوع آن تاکنون     به ٩٠هزار و  ٩٠۴ نفر رسیده که از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست