اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

ساعات کاری واحدهای صنفی ضروری و غیرضروری آذربایجان‌غربی در حوزه مواد غذایی اعلام شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان، ساعات کاری واحدهای صنفی ضروری و غیرضروری آذربایجان‌غربی در حوزه مواد غذایی اعلام شد.

بر همین اساس، صنف بارفروشان، میوه و تره‌بار، خوار و بار و لبنیات و نانوایی‌های سطح استان، طبق ساعات کاری سالیان گذشته فعالیت کرده و شرایط کاری آنها براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوده و ازدحام جمعیت در محل واحد صنفی ممنوع است.

همچنین ساعات کاری صنف رستوران و آشپزخانه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۲ و صنف اغذیه و پیتزا از ساعت ۱۰ تا ۱۶ و ۱۸ تا ۲۳ بوده و شرایط کاری آنها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی  بوده و ازدحام جمعیت در محل واحد صنفی ممنوع است.

از سوی دیگر پذیرایی مشتریان در محل واحد صنفی ممنوع بوده و باید حتما به صورت بیرون‌بر ارائه شود و در صورت عدم رعایت موارد مذکور نیز، واحد صنفی تا اطلاع ثانوی بسته می‌شود.

همچنین صنوف آجیل و خشکبار، شیرینی‌فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی و سفره‌خانه‌های سنتی تعطیل هستند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در خصوص ساعت کار ادارات از روز ۲۳ فروردین ماه گفت: بر این اساس ساعات کار اداری از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و فعالیت ادارات به این صورت است که دو سوم سر کار خواهند بود و یک سوم مجاز هستند که سر کار نباشند و بخش‌های مختلف نسبت به این یک سوم، گردشی تصمیم گیری بکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست