اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : حجت الاسلام  سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به همراه جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از پروژه بیمارستان جامع زنان بازدید کرد.

حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جامع زنان در گفتگو با خبرنگار وب دا گفت:مقام معظم رهبری تاکید کرد : مدیران ،کار را جهادی انجام دهند و بنده در بازدیدی که از این بیمارستان داشتم عملا این موضوع را دیدم که نیروهای جوان ،بسیار با نشاط و پرشوق به صورت جهادی در این مجموعه کار می کنند.

وی افزود: من باور نداشتم که کارها به این سرعت پیش رفته باشد به حمدالله کارهای اساسی در داخل بیمارستان انجام پذیرفته و چندین بار از این جا عبور کرده ام ولی در حقیقت بیرون پروژه را دیده بودم ولی به حمدالله امروز از نزدیک تقریبا کل پروژه را بازدید کردم که کار بسیار فاخر و با استانداردهای روز انجام پذیرفته است.

 قریشی در ادامه گفت: فکر می کنم که از نادر پروژه هایی باشد که با این سرعت ، استحکام و تکنولوژی جدید انجام گرفته است و تبریک عرض می کنم به رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و همه دست اندرکاران این مجموعه و امیدوارم که خدای تبارک و تعالی این مجموعه را به عنوان باقیات صالحات از ایشان و همکارانشان قبول کند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: واقعیت امر این است که در این زمان تحریم و فشار اقتصادی وقتی چنین پروژه های فاخر و عظیمی را انسان نگاه می کند عنایت خدای تبارک و تعالی را به عینه مشاهده می کند یقینا توفیق خدای تعالی به دکتر آقازاده و همکارانشان بوده که در این زمان بسیار کوتاه با این حجم بسیار عظیم و تکنولوژی جدید کار را انجام داده اند امیدوارم مجموعه ای که اینجا کار می کند الگو و سرمشق برای سایر مسئولین و مدیران استانی باشند.

جواد  آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در  حاشیه این بازدید گفت : انقلاب ما بر اساس صداقت راستی و درستی پایه ریزی شده و ما در واقع بعنوان رهرو امام راحل ، اقداماتمان را بر پایه صداقت، اخلاص و رو راست بودن با مردم بنا نهاده ایم به همین خاطر در این پروژه و پروژهای دیگر بنا بر این است که اول پروژه را از درون به اتمام برسانیم بعد اقدامات بیرونی را انجام دهیم ، حالا از نظر دینی هم چنین است یعنی درون انسان باید اول اصلاح شود که اگر اتفاق بیفتد باطبع اعتماد مردم را جلب می کنیم که همراه خواهند بود و کمک خواهند کرد .خیرین و مسئولین هم همچنین .

به گزارش وب دا ؛ آقازاده افزود : ما خدا را شکر می کنیم در استان این همکاری و همراهی هست و مسئولین ملی و استانی همه کمک می کنند بر مبنای اینکه صداقت و اخلاص را در همکارانم می بینند تا انشاا… این پروژه به پایان برسد و مردم عزیز بتوانند از آن استفاده کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست