اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  :  آیین اختتامیه جشنواره “مدرسه انقلاب” اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی و هنری  شهرداری ارومیه برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی یکی از مهمترین و قدیمی ترین تشکل های کشور می باشد که مورد توجه امام راحل و رهبری بوده، گفت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و با توجه به موضوع جهاد تبیین، نقش این اتحادیه بسیار مهم و حیاتی می باشد.

رضا ابراهیمی با تاکید بر تبیین جایگاه انقلاب و آگاهی سازی جهت مقابله با شیطنت های دشمنان، افزود: با توجه به نقشه دشمن برای فضای مجازی، حضور فعال جوانان و نوجوانان  در این میدان ضروری بوده و سواد رسانه ای در مدارس باید افزایش یافته و تشکل های مربوطه در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات، نیازمند ترویج تفکر جهادی و انقلابی در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: برای آموزش جوانان انقلابی، نقش آموزش و پرورش بسیار حیاتی بوده و باید برای تربیت جوانان، برنامه ریزی داشته باشیم تا دشمن نتواند بر افکار آنها غلبه کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی همچنین با اشاره به نقش جوانان در پیروزی و حفظ انقلاب، افزود: تفکر انقلابی و جوان گرایانه باید در جامعه نهادینه شود و در حوزه فرهنگی نیز آسیب شناسی جدی صورت گیرد تا مشکلات و چالش ها به حداقل برسد.

در پایان این مراسم، از برگزیدان برتر این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست