اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی گفت: تحکیم بنیان خانواده، مقابله با آسیب های اجتماعی و تعمیق باورهای دینی از مهمترین اهداف این جمعیت است.
راضیه پورحیدر در نشست هم اندیشی و خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با رسانه‌های استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری،  دستور اصرار داشتند جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی تشکیل شود و بر این اساس توانستیم به تبع کشور، در استان نیز به این سمت و سو حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی و دینی از ابتدای خلقت مطرح بوده است، گفت: حرکت‌هایی که در مسیر حق و دیانت و کمال است، در مقابل حرکات و فریب‌های شیطانی قرار دارد و تلاش برای نابودی راه حق از ابتدای خلقت وجود داشته است.

پورحیدر ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی، به عنوان بدنه‌ای برای ارتباط علما و روحانیت و مردم تأسیس شده است، برخی در راستای شبهه‌افکنی در جامعه فعالیت می‌کنند و صدماتی که از ناحیه برخی بانوان با نام مداح به جامعه وارد می‌شود، بسیار فراوان است و بسیاری از بدعت‌ها و انحرافاتی که در دین ایجاد شده از سوی این مداحان بوده که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسئولان دینی کشور باید به‌عنوان سربازی برای نظام جمهوری اسلامی در راستای برخورد با این بدعت‌ها قدم بردارند.

وی یادآورشد: حضور زنان در جامعه و حساسیت آنان در رابطه با مسائل فرهنگی تأثیر بسزایی در حل مشکلات فرهنگی کشور دارد، تشکیل کارگروه رسانه‌ای و عفاف و حجاب را مدنظر قرار داده‌ایم، چراکه دشمن در راستای عفت‌زدایی و حجاب‌زدایی تلاش می‌کند و با ترفندهای مختلف و شعارهای گوناگون در این راستا برنامه‌ریزی می‌کند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته آذربایجان غربی تصریح کرد: یاوران جمعیت بانوان فرهیخته استان نیز از میان بانوان توانمند و فعال استان انتخاب و تشکیل شده و در رابطه با آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی قدم برمی‌دارند.

پورحیدر با تاکید بر اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروزه و در این برهه حساس که دشمنان ما تمام قد در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کردند و با اجرای ترفندهای مختلف سعی در ضربه زدن به شریان‌های حیاتی کشورمان را دارند و عمل به آن امری لازم و واجب است.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی نیز در این نشست با تاکید بر تعامل و همکاری رسانه‌ها با نهادهای دینی گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در مبارزه با خرافات و حفظ ارزش‌های اسلامی برعهده دارند و تهدیدهای تهاجمات فرهنگی باید به فرصت تبدیل شده و در راستای ترویج زندگی و فرهنگ ایرانی – اسلامی قدم برداریم.

محمدمهرزاد صدقیانی، با اشاره به اینکه مهم‌ترین ابزار برای رسانه‌ها، تغییر نگاه مخاطبین است، اظهار داشت: ضعف متولیان رسانه در گام دوم انقلاب بسیار مشهود بوده و گام دوم انقلاب، منشوری است که باید نقشه راه از آن مشخص شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در مبارزه با خرافات برعهده دارند و تهدیدهای تهاجمات فرهنگی باید به فرصت تبدیل شده و در راستای ترویج زندگی و فرهنگ ایرانی – اسلامی قدم برداریم و رسانه‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست