اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته آخر مرداد برای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری در نظر گرفته شده بود که بر اساس رای و نظر استاندار این همایش ۱۰ و ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود.

رضا حسینی روز چهارشنبه در دوازدهمین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با محوریت هماهنگی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری افزود: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری برای معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و اقتصادی به عنوان یکی از مراکز مستعد اقتصادی کشور در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های سرآمد کشور است، ادامه داد: با برگزاری این همایش در تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران جدید داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی بیان کرد: این همایش با محوریت کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و با تاکید بر توان اقتصادی، پتانسیل‌ها و موقعیت خاص آذربایجان‌غربی از جمله منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و مناطق ویژه اقتصادی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و صنایع تبدیلی، حوزه توسعه و عمران شهری، عمران زیربنایی و انرژی، گردشگری، سلامت و خدمات، مناطق آزاد ویژه اقتصادی از پنل‌ها و بخش‌های این همایش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: محوریت برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری با اتاق بازرگانی است و سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از تجار خارجی و کسانی که مراوده اقتصادی دارند برای حضور در این همایش دعوت کنند.

حسینی بیان کرد: برگزاری این حرکت اقتصادی بسیار پویا می‌تواند استفاده خوبی برای استان داشته باشد بنابراین برای معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل و ظرفیت اقتصادی استان برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اندیشیده شود.

طی یک سال گذشته برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در آذربایجان‌غربی انجام و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه خارجی در استان جذب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست