اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی از دو قطعه باند دوم بزرگراه ارومیه-نازلو-سرو که مرکز استان را به مرز ترکیه متصل می‌کند به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم مبارک قدم با تشریح پروژه‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی در چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت : امسال در ایام دهه مبارکه فجر پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط استان به بهره‌برداری می‌رسند که افتتاح ۲۵ کیلومتر پروژه بزرگراهی، ۴ کیلومتر راه روستایی و طرح‌های بازآفرینی شهری و مسکن به مساحت سه‌هزار و ٩٩٨ کیلومتر از آن جمله است.

وی تصریح کرد: برای به افتتاح رساندن پروژه‌های یاد شده در مجموع ۹۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : برای پروژه‌های بزرگراهی ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده و برای پروژه‌های راه روستایی به طول ۴ کیلومتر نیز ۷۴ میلیارد و ۵ میلیون ریال اعتبار تخصیص پیدا شده است.

مبارک قدم افزود: برای به سرانجام رساندن طرح‌های بازآفرینی شهری و مسکن که سه‌هزار و ٩٩٨ مترمربع مساحت دارند نیز افزون بر ٢٨میلیارد و ۵٢۵ میلیون ریال هزینه شده است.

مبارک‌قدم گفت: در ایام دهه مبارکه فجر تعدادی طرح و پروژه نیز آغاز می‌شود که ۴۷۲ میلیارد ریال اعتبار صرفشان می‌شود.

وی افزود: آغاز کارهای اجرایی ۲۷ کیلومتر راه اصلی، ۹ کیلومتر راه روستایی، پروژه‌های بازآفرینی شهری و مسکن به مساحت دو هزار و ۵٢ مترمربع و احداث ساختمان‌های دولتی و عمومی به مساحت یک‌هزار و ۳۱۰  مترمربع از جمله پروژه‌هایی در شرف آغاز در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی است.

مبارک قدم گفت: امسال کار به‌سازی محور ریحان‌آباد به شهرک صنعتی به همراه بهره‌برداری از دو قطعه باند دوم بزرگراه ارومیه-نازلو-سرو به طول ۱۵ کیلومتر،  بهسازی و آسفالت راه روستایی و آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه کشتارگاه و مدرسه ۱۲ کلاسه جلوچاپان و نیز شروع عملیات بهسازی راه روستایی دربند به “دلو” از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در آذربایجان غربی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در دهه دوم بهمن ۹۷ طرح احداث باند دوم محور ایواوغلی-خوی به طول چهار کیلومتر، خانه محله جمشیدآباد به مساحت ۵٢۵ مترمربع در شهرستان خوی نیز افتتاح شده و عملیات اجرایی انتهای محور خوی ‌-فیرورق به طول ۸۰۰  متر و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال آغاز شده و پروژه سالن تشریح در شهرستان خوی نیز با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین ایام طرح‌های تکمیل عملیات چهار خطه شدن محور میاندوآب به شاهین‌دژ به طول دو کیلومتر و ۷۰۰ متر و احداث باند دوم بزرگراه میاندوآب-مهاباد به طول سه کیلومتر و ۷۰۰ متر در شهرستان میاندوآب نیز به همراه مرکز جامع سلامت “قره‌ورن” میاندوآب افتتاح می‌شوند.

به گفته مبارک قدم ۱۰ کیلومتر راه روستایی در سلماس، ۱۳ کیلومتر راه روستایی در مهاباد و یک‌کیلومتر در شهرستان اشنویه به انضمام پنج کیلومتر در ماکو و هفت کیلومتر راه روستایی در شهرستان بوکان نیز جزو پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر ۹۷ است.

وی اظهار داشت: در این ایام عملیات اجرایی پروژه‌های بهسازی راه اصلی تکاب-دندی-زنجان به طول ۲۴ کیلومتر و اصلاح ورودی شاهین‌دژ از سمت میاندوآب نیز کلنگ‌زنی شده و سالن ورزشی امیرآباد از پروژه‌های بازآفرینی شهری نیز که به مساحت ۷۴۵ مترمربع است در بوکان افتتاح شده و عملیات اجرایی ساختمان اداری وزینه نیز در سردشت آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست