اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: هم‌اینک پوشش نوار مزری ایران، عراق و ترکیه به بیش از ۹۵ درصد رسیده و امسال طی عملیات‌های جداگانه ۱۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارومیه کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی علی پور در نشست خبری که در ستاد فرماندهی مرزبانی ارومیه برگزار شد با اشاره به عملیات این هنگ مرزی در طی ۱۰ ماه گذشته اظهار داشت: نیروهای مرزبانی ارومیه تعداد ۴۱ هزار ۸۳۱ سوب البسه، ۶ هزار رأس احشام، ۳ میلیون ۸۰۹ هزار نخ سیگار، یکصد و ۳۲۷ هزار بطری سموم کشاورزی که افزایش صددرصدی داشت کشف شده است.

وی افزود: ۵۰۰ اصل نهال، ۵۷ هزار و ۶۳۶ قرص داروی انسانی، ۳ هزار و ۵۸۱ داروی بطری دامی کشف شد و تعداد خودروهای توقیفی ۸۹ دستگاه و تعداد متهمین ۱۴۶ نفر دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

علیپور گفت: ارومیه ۱۶۰ کیلومتر مرز مشترک با دو کشور ترکیه و عراق دارد و سربازان مرزبانی با تحمل تمام سختی‌ها به صورت شبانه‌روزی از مرزها مراقبت می‌کنند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه خاطرنشان کرد: نیروهای مرزبانی در حدود ۷ ماه که راه‌های مرزها بسته می‌شود نمی‌توانند در کنار خانواده خود حضور یابند.

وی تصریح کرد: امنیت اتفاقی نیست و یا شانسی به‌دست نمی‌آید و نیروهای نظامی با تمام وجود از کشور محافظت می‌کنند تا مردم در آسایش کامل زندگی کنند.

علی پور تاکید کرد: امروزه با امکانات روز دنیا از مرزها محافظت می‌شود و با انجام گشت و کمین شبانه هنگ مرزی ارومیه افزون بر ۹۵ درصد از مرزها را به خوبی پوشش می‌دهند./ تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست