اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بازدید از پایگاه ویژه واکسیناسیون دانش آموزان گفت: بیش از ۵۳ درصد از دانش آموزان استان آذربایجان غربی جهت مقابله با کرونا، واکسینه شده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، مهین منافی، با اشاره به سیاست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی تدریجی، آرام و مطمئن مدارس در آبان ماه گفت: حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان و همکاران فرهنگی، اولویت اصلی در این شیوه از بازگشایی است و برای تحقق آن نیز اقدامات ویژه ای از جمله واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان استان نیز افزود: دوز اول بیش از ۹۶ درصد همکاران فرهنگی استان و ۶۰ درصد دوز دوم، انجام شده است.

منافی با بیان اینکه تسریع در اجرای واکسیناسیون دانش آموزان شرط مهم بازگشایی مدارس است، تاکید کرد: خوشبختانه با تعامل و همکاری متقابل بسیار خوب آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان این موضوع نیز به مانند واکسیناسیون فرهنگیان بسترهای لازم ایجاد شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: بهره برداری حداکثری از ظرفیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان ها و مناطق هدف ماست اما در هر منطقه ای که شبکه بهداشت تشخیص بدهد نیاز به ایجاد پایگاه جدیدی است، این آمادگی در مجموعه آموزش و پرورش برای همکاری های لازم وجود دارد.

او افزود: در حال حاضر ۳۹ پایگاه ثابت و سیار ویژه واکسیناسیون دانش آموزان در مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش فعال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست