اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان بسیج رسانه سپاه شهدای آذربایجان غربی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با محوریت اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان در محل سالن جلسات خانه مطبوعات گفت : ۳۸۲ اثر در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، عکس، مستند، گزارش، طنز و کاریکاتور از ۱۲۳ نفر از اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که بر اساس نظر هیئت داوران ۲۹ اثر حائز رتبه های برتر شدند.

وی با بیان اینکه ” از ۲۰ هزار آثار کشوری ارسال شده به جشنواره ابوذر سهم استان ۳۸۲ اثر دیده می شود ” اذعان کرد : در سال آینده موضوع محیط زیست بخصوص دریاچه ارومیه در قالب جشنواره گنجانده خواهد شد.

صدقیانی افزود: نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: داوری آثار توسط سه استاد برجسته کشوری در تهران انجام شده است.

یوسف حقدوست دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر هم در این نشست گفت :در مراسم اختتامیه این جشنواره که ۲۸ بهمن ماه در سالن شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور بیش از ۴۰۰ مهمان برگزار می شود از ۲۹ اثر برتر با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی تجلیل به عمل خواهد آمد

او افزود: منتخبین جشنواره از چهار خبرگزاری، پنج هفته نامه، پنج پایگاه خبری و یک مجله انتخاب شده است.

تجلیل از برترین های جشنواره، تجلیل از خانواده های شهدای رسانه ای استان و تجلیل از سه رسانه فعال در عرصه اطلاع رسانی جشنواره از مهم ترین بخش های مراسم اختتامیه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی میهمانان ویژه مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست