اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر تشدید بازرسی‌ها از قیمت کالا و عرضه محصولات مورد نیاز مردم در بازار در ایام پایانی سال تاکید کرد.

 بهنام شهدی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش خریدهای مردم برای عید، افزود: متأسفانه برخی از سودجویان قیمت کالاها را در بازار افزایش می‌دهند که ضروری است گروه‌های بازرسی با دقت و حساسیت بیشتری عرضه و قیمت کالاها را در بازار رصد و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات در روزهای پایانی سال نیز گفت: کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه نیز با دقت بیشتری کنترل شود.

شهدی همچنین با تاکید بر اهمیت کنترل قیمت‌ها و عرضه کالاها در بازار تا پایان سال، افزود: جلسات ستاد تنظیم بازار با جدیدت و بصورت منسجم تا پایان سال بصورت هفتگی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به خروج شکر از کالاهای حمایتی دولت با ارز ۴۲۰۰ تومان، گفت: اجرای این طرح در خرداد ماه سال ۹۹ صورت خواهد گرفت و نباید قیمت شکر و کالاهای وابسته به آن در بازار افزایش یابد.

شهدی همچنین از تأمین میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: پرتقال لازم برای استان خریداری و در حال حمل به استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست