اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اتحادیه بار فروشان و میوه وتره بار ارومیه گفت: صادرات عامل اصلی گرانی گوجه فرنگی در بازار شده است.
 
قاسم عزتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیرو گرانی قیمت گوجه فرنگی و سیب زمین در بازار ارومیه افزود: هیچ گونه کمبودی در خصوص گوجه فرنگی و سیب زمینی در بازار وجود ندارد و بیش از نیاز مردم تا عید گوجه فرنگی وسیب زمینی ذخیره سازی شده است.
 
عزتی باتاکید بر اینکه صادرات گوجه فرنگی به عراق علت اصلی افزایش قیمت گوجه فرنگی در روزهای اخیر بوده است تصریح کرد: با اعمال محدودیت در صادرات، قیمت گوجه فرنگی سیر نزولی داشته و تا ۲هزار تومان نیز شاهد کاهش قیمت در بازار بودیم.
 
رئیس اتحادیه بارفروشان و میوه وتره بار ارومیه درخصوص علت اصلی افزایش قیمت سیب زمینی در بازار خاطرنشان کرد: قیمت سیب زمینی قبل از صدور مجوز صادرات ۱۵۰۰ تومان بود که با صدور مجوز صادرات قیمت سیب زمینی تا۳۰درصد دربازار افزایش یافت.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سیب زمینی و گوجه فرنگی جز مایحتاج عمومی هستند با اعمال محدودیت در صادرات می توان قیمت ها را کاهش داد.
 
عزتی اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو گوجه فرنگی بصورت عمده در میدان به قیمت ۲۲۰۰تومان و سیب زمینی نیز به قیمت ۲هزار تومان به فروش می رسد که قبل از محدودیت های صادراتی قیمت گوجه فرنگی ۳۵۰۰ تومان و سیب زمینی ۱۰۰۰ تومان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست