اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز سیمای استانهای رسانه ملی در بازدید از مراحل ساخت سریال “دخترم نرگس”، تولید آثار فاخر فرهنگی در مراکز استانها را اولویت تولیدات رسانه ملی عنوان کرد.

 سیدعباس فاطمی در جریان بازدید از ساخت سریال دخترم نرگس در ارومیه که با حضور بازیگران مطرح کشوری در حال تولید است افزود: اقتصاد و پویایی جامعه تحت تأثیر فرهنگ عمومی بوده و همین مسئله برای تولید آثار فرهنگی ضروری است.

رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی خاطرنشان کرد: سیاست رسانه ملی فراهم کردن زمینه برای تولید آثار فاخر فرهنگی در مراکز استان‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این بازدید، نمایش فرهنگ بومی و زندگی مسالمت آمیز قوام و ادیان در استان را یکی از اهداف تولید سریال “دخترم نرگس” عنوان کرد و گفت: بخش‌هایی از تاریخ استان به ویژه در دوران پر افتخار دفاع مقدس در این سریال به تصویر کشیده می‌شود.

مسعود مجرد، حضور چهره‌های سینمایی ملی در کنار هنرمندان بومی استان برای تولید آثار مختلف را نشان از بلوغ فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان دانست.

محمود پاک نیت یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون که در این سریال نقش بازی می‌کند نیز در این دیدار بر حمایت بیش از پیش از تولیدات مراکز استان‌ها تاکید کرد.

سریال “دخترم نرگس” در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه‌های ملی و استانی در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید می‌شود.

در این سریال بازیگران ملی و استانی از جمله محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، حسین سحرخیز، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی ایفای نقش می‌کنند.

این سریال به تهیه کنندگی داوود سلیمان پور و سید حسن فرخی و به کارگردانی باقر پیران تولید می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست