اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس فتای انتظامی آذربایجان غربی گفت:سه کلاهبردار اینترنتی با ذخیره اطلاعات ۲۵۰۰ کارت بانکی در رایانه، اقدام به برداشت غیر مجاز ۵ میلیارد ریالی از حساب این افراد کرده بودند.

سرهنگ اکبر نصرتی در این خصوص اظهارداشت: سه کلاهبردار اینترنتی با ذخیره اطلاعات ۲۵۰۰ کارت بانکی در رایانه، اقدام به برداشت غیر مجاز ۵ میلیارد ریالی از حساب این افراد کرده بودند که توسط پلیس فتای استان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از دریافت شکایت یکی از شهروندان ارومیه مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی به مبلغ ۱۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از حسابش بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت.

سرهنگ نصرتی افزود: با بکار گیری شگردهای تخصصی کارشناسان پلیس ، موفق به شناسایی این افراد در شهر تهران شده و پس از طرح ریزی عمیلیاتی و اخذ دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه متهم شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس پلیس فتای انتظامی استان گفت: این افراد با روشهای  اقدام به ایجاد درگاه جعل کرده و با ذخیره سازی اطلاعات سوژه های خود نسبت به خالی کردن وجوه موجود در کارت های بانکی کاربران اقدام می کردند.

وی افزود: از محل اختفای دستگیرشدگان تا کنون ۸۵۰ میلیون ریال وجه نقد و مقدار زیادی گوشی تلفن همراه و نیز قولنامه خرید ملک و خودرو کشف و ضبط شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست