اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: استان های همجوار دریاچه ارومیه از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای احیای آن بهره بگیرند.

ناصر عتباتی عصر دوشنبه دیدار با مدیران کل بازرسی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، موضوع دریاچه ارومیه را هم مطرح و اظهار کرد: باید استان‌های همجوار دریاچه ارومیه از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای احیای آن بهره بگیرند چرا که اقلیم این استان‌ها از این پدیده تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: کارهای عمقی و دقیقی در باب پیشگیری از وقوع جرم و شناسایی گلوگاه‌ها و بسترهای فساد با همکاری بازرسی و دادگستری استان انجام می‌شود که بسیار ارزشمند است.

عتباتی افزود: جایگاه بازرسی کل بسیار رفیع و ارزشمند است و گستره تأثیرگذاری آن برای مردم و سیستم اجرایی حائز اهمیت بوده و می‌تواند منشأ آثار و برکات زیادی در سطح جامعه و حصول رضایتمندی حداکثری مردم باشد.

وی با اشاره به وقایع و حوادث اخیر، نقش سازمان بازرسی را در جهت پاسخ دهی مدیران و مسئولین و حصول رضایتمندی مردم بسیار مهم ارزیابی کرد.

رئیس کل دادگستری استان بر توجه به خواسته‌های مردم هم تاکید و بیان داشت: مدیران و مسئولین می‌بایست با همت مضاعف و با نگاه حمایتی امور مردم را پیگیری و به حل مشکلات آنها کمک کنند.

وی به موضوع اخیری که با پیگیری دادگستری استان منجر به حصول نتایج مطلوب در حوزه ساخت و ساز شهری گردید نیز اشاره و گفت: شرایط ساخت و ساز در زمین‌های قولنامه ای برای مردم استان فراهم گردید که در زمینه‌های مختلف از جمله رفع مشکل ساخت و ساز و همچنین رونق اشتغال کارهای ساختمانی و رونق معیشت قشر زحمت کش جامعه از برکات آن می‌باشد.

مدیر کل بازرسی آذربایجان غربی نیز در این دیدارضمن ارائه گزارشی گفت: برنامه ریزی هایی در باب پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان انجام شده و در بحث خانواده و جوانی جمعیت کارگروهی تشکیل شده است.

محبوبی ادامه داد: شناسایی گلوگاه‌های فساد و اقدامات اساسی در خصوص جلوگیری از آن، ورودهای جدی در بحث احیای حقوق عامه و فرآوری معادن در داخل استان که مورد درخواست مردم نیز می‌باشد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: استفاده از مزایای مرزی استان مطالبه دیگر مردم است و منطقه آزاد ماکو ظرفیت بزرگی است که به آن ورود گردیده و نیازمند حمایت دادگستری استان است.

مدیر کل بازرسی آذربایجان غربی در پایان به موضوع احیای دریاچه ارومیه هم اشاره و گفت: در بحث احیای دریاچه ارومیه هم ورودهای جدی صورت گرفته است.

در ادامه این دیدار حاضرین هم به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود که بیشتر بر محور همکاری و هم افزایی استوار بود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست