اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمن در تلاش بود تا شخصیت، راه و یاد امام راحل را تحریف کند تا از این طریق از انقلاب اسلامی انتقام بگیرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مردم باید با هوشیاری و بصیرت راه و یاد امام راحل را حفظ کنند و نگذارند تحریفی در این مسیر ایجاد شود.

وی ادامه داد: باید به این مساله دقت شود اگر تحریفی در مسیر امام راحل صورت گیرد، کشور و انقلاب از مسیر خود منحرف می‌شود و سقوط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان ایران اسلامی از هر فرصتی استفاده می‌کند تا علیه ملت و انقلاب هجمه ایجاد کنند.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: به خصوص در بحث هنر دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا با صراحت و بی انصافی به جمهوری اسلامی توهین و اهانت کنند.

وی یادآور شد: افراد خودفروش و فریب خورده در فیلم اکران شده عنکبوت، به مقدسات ما توهین کردن لذا هنرمندان واقعی و سرسپرده دین و معارف باید در مقابل این گونه افراد بایستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: مسوولان باید به افراد پست، فرصت سوء استفاده در کشور را ندهد و در این راستا هوشیارانه با آنها برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه ادامه داد: باید با عزت با فرزندانمان رفتار کنیم و اگر کسی با رذالت با فرزندان خود رفتار کند این کار در نزد خداوند متعال ناپسند است زیرا محور دین اسلام کرامت بوده که باید رعایت شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اهمیت رواج گذشت در جامعه و در بین مردم، افزود: افرادی که از گناه دیگران گذشت می‌کنند، افراد کریم و بزرگواری هستند که مورد عنایت خداوند متعال قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست