اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  طرح ایجاد واحد کنستانتره سنگ آهن تکاب با ظرفیت سالانه ۳۰۰ هزار تن و با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومان در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی با حضور استاندار بررسی شد.

سیزدهمین یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها؛ با موضوع بررسی موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری با حضور نماینده معدن سنگ آهن قنریجه تکاب و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مجوز دهنده سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه که درخواست سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک واحد تولید کنستانتره سنگ آهن با ظرفیت سالانه ۳۰۰ هزار تن و با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومان موردبررسی قرار گرفت.

 محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی خواستار حل‌وفصل مشکلات این سرمایه‌گذار با سازمان محیط‌زیست کشور و میراث فرهنگی و ایجاد بسترهای قانونی لازم برای راه‌اندازی این واحد بزرگ تولیدی با اشتغال‌زایی مستقیم بیش از ٢٠٠ نفر در استان شد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین خواستار تعیین فوری عرصه و حریم آثار و سایت‌های تاریخی استان برای کاهش موانع در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران واقعی استان شد.

معتمدیان در ادامه خواستار مدیریت و انسجام در صدور اسناد هویتی اراضی کشاورزی سطح استان آذربایجان‌غربی شد.

در همین نشست معاون استاندار و سایر مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های مربوطه نیز در بحث تسهیل و تسریع صدور مجوزهای لازم ازجمله در بحث واگذاری زمین لازم برای عملیات تولیدی کنستانتره و سایر مسایل و مشکلات مطروحه در جلسه قول مساعد دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست