اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در ۳ماهه سال جاری بیش از ۱۰میلیارد ریال محکومیت برای پرونده های تخلف گوشت مرغ صادر شده است.

محمد اقوامی در گفت وگو با ایسنا افزود: در ۳ماهه سال جاری ۲۵۷ فقره پرونده به عنوان تخلفات گوشت مرغ به شعب اداره کل ارسال و به ۲۵۳ فقره پرونده رسیدگی و بیش از ۱۰میلیارد و ۷۳۲میلیون ریال محکومیت صادر شد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۰۸ فقره گزارش قاچاق احشام به شعب اداره کل ارجاع شده که تعداد ۲۰۸ فقره رسیدگی شده، تصریح کرد: جمع محکومیت های صادره از شعب این اداره بیش از ۳میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال بوده و تعداد احشام گزارش شده نیز ۱۱هزارو ۷۱۱راس گوسفند و ۷۹۰راس گاو بوده است.
اقوامی خاطر نشان کرد: در سال جاری تعداد ۷۱۵ فقره پرونده باعنوان  تخلفات نان به شعب اداره کل ارجاع شد که بیش ار ۸میلیارد و ۲۳۳میلیون ریال محکومیت صادر شد.
مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربیبا تاکید به اینکه در ۳ ماهه سال جاری در ۳بخش کالا وخدمات و بهداشت و قاچاق در مجموع ۴۸۲۷فقره پرونده به شعب اداره کل ارجاع شد که ازاین میزان به ۴۶۸۳ فقره رسیدگی و حکم قطعی صادر شد، اظهارکرد: کل محکومیت صادر شده در ۳بخش بیش از ۸۸میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۲۳۵درصد افزایش را نشان می دهد.
وی ادامه داد: گرانفروشی با ۸۳۰ فقره، عدم درج قیمت ۵۹۸ فقره، کم فروشی ۳۲۸ فقره، تقلب ۱۷۶ فقره، عدم درج فاکتور ۱۷۲ فقره عمده فراوانی تخلفات را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست