اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه گفت: با توجه به اجرای طرح اقتصادی دولت در  مردمی سازی یارانه ها، رصد و پایش مستمر بازار برای تثبیت قیمت ها و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت های برخی از اقلام مصرفی مردم ضروری است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با رییس سازمان و سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان افزود: رسیدن مستقیم یارانه به دست مردم از مزایای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه هاست و دستگاه های مربوطه برای اجرای صحیح طرح باید تمام توان خود را بکار گیرند.

وی با تاکید بر اهمیت پایداری تولید و تامین امنیت غذایی مردم، بیان کرد: در صورتی که یارانه کالاهای اساسی به صورت کالابرگ الکترونیکی در اختیار مردم قرار گیرد، در برخی کالاها از قبیل نان و روغن از هدر رفت و مصرف بی رویه جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: جامعه ما گرفتار مصرف‌گرایی است که باید الگوی صحیح مصرف جایگاه خود را در جامعه پیدا کند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: با این طرح جلوی ضایعه شدن نان گرفته می شود و بهره‌وری در واحدهای نانوایی ارتقا پیدا می‌ کند.

در ادامه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر بازار کالاهای اساسی، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها حمایت گسترده و بیش از پیش از مرغداران و دامداران در چرخه تولید با ارائه دامدار کارت انجام می گیرد.

کرامتی افزود: در این راستا ۲۳ شعبه اعتباری بانک کشاورزی استان و کارکنان واحدهای مرتبط با حوزه دام، طیور و آبزیان در سازمان در ایام تعطیلات روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه آماده خدمات رسانی در جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای دام و طیور استان هستند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت تولید گندم و سایر محصولات اساسی در بخش کشاورزی استان پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست