اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در چشم انداز آتی ارومیه هوشمند، پشتیبانی از تمامی شرکت ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و حمایت خواهند شد

یاسر اسدپور با توجه به نشست تعاملی با پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: در راستای استفاده از تمامی ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان جلسه ای تشکیل داده و شرکت های حاضر محصولات و ایده های خود را در راستای پروژه های مرتبط با مدیریت شهری ارائه دهند.

اوادامه داد: در چشم انداز آتی ارومیه هوشمند، پشتیبانی از تمامی شرکت ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و حمایت خواهند شد و پیشنهادمان بر این است همچنین پروژه های موفق در سایر کلانشهرها بررسی شوند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: شهرداری تمرکزش بر این است که پروژه هایش را با استفاده از شرکت های بومی دانش بنیان انجام دهد تا هم سطح علمی این شرکتها ارتقا یافته و هم گردش مالی در شهر خودمان را شاهد باشیم.

اسدپور ادامه داد: سازمان فاوا شهرداری در راستای ارتباط و تعامل با شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری اقدام به ایجاد واحد کسب و کار کرده و همچنین مدیریت شهری کارخانه نوآوری را نیز پیش بینی کرده  که در آینده اجرایی می شود.

او افزود: باید از ظرفیت اعضا شورای اسلامی شهر نیز در حوزه تعامل با شرکت های دانش بنیان بهره جست، چرا که آنها به عنوان نمایندگان مردم و از جمله این شرکت ها در مدیریت شهری حضور دارند و برخی موانع با همت آنها و در قالب مصوبات شورا قابلیت برطرف شدن دارند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تاکید کرد: مهمترین مساله در خصوص همکاری با شرکت ها منطقی بودن هزینه ها و همکاری در راستای مدل مالی پیش بینی شده و همچنین تمامی پروژه ها نیز باید در بودجه شهرداری پیش بینی شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست