اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسوولان باید عرصه را رونق تولید آماده کرده و تولید کنندگان هم در این زمینه با انصاف برخورد کنند تا شاهد رشد بحث تولید و مباحث اقتصادی باشیم.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه بااشاره به ایام دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی به درستی معجزه قرن نام گرفته و ما نباید فراموش کنیم در چه وضعیتی زندگی می کردیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: قبل از پیروزی انقلاب در هیچ بخشی و استقلال و آزادی و انتخابات در این حد وجود نداشت و اسلام به سمت محو شدن بود چرا که استکبار جهانی دین را افیون ملتها تعریف کرده بود.

وی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار تولید کنندگان و فعالان عرصه اقتصادی، اظهار کرد: میزان تولید ناخالص کشور، بحث تورم، مساله قاچاق و عدم حمایت از تولید کنندگان همه مشکلات در این موضوع به تحریم مربوط نیست بلکه تعدادی مربوط به تصمیم گیریهای غلط بوده و حتی کثرت بخشنامه ها به حدی است که تولید کنندگان با مشکل مواجه شده اند و نمی دانند به کدام عمل کنند و لذا مسوولان باید این موضوع را مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام تصریح کرد: مسوولان کشوری باید عرصه را آماده کرده و تولید کنندگان هم در این زمینه با انصاف برخورد کنند تا شاهد رشد بحث تولید و مباحث اقتصادی باشیم.

امام جمعه ارومیه هم چنین با تاکید بر اینکه در موضوع خودرو سازی باید قوه قضاییه جدی وارد شود چرا که هر روز کیفیت خودرو کاهش و قیمت افزایش می یابد، اظهار داشت: مسوولان باید این موضوع ورود پیدا کرده و مافیای موجود را کنترل کنند چرا که مردم واقعا ناراحت هستند و مساله تورم باید به صورت جدی کنترل شود و مجلس و ریاست محترم جمهور باید وارد عمل شوند.

وی هم چنین با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب گفت: این ماه بسیار با عظمتی است و باید قدر دانسته شود واز این فرصت برای بخشش گناهان و آماده شدن برای ماه میهمانی خدا استفاده شود.

حجت الاسلام قریشی با تسلیت فوت آیت الله صافی گلپایگانی افزود: ایشان مورد اعتماد امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و از استوانه های هدایت و حمایت انقلاب محسوب می شدند و در مجلس خبرگان و شورای نگهبان هم ایشان سهیم بودند.

وی با اشاره به شهادت سرهنگ دوم علی اکبررنجبر در استان فارس به دست اراذل ادامه داد: از قوه قضاییه درخواست داریم تا از پلیس حمایت کرده و به نیروی انتظامی واجازه دهند تا با عزمی جدی این اراذل را از بین ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست