اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز گفت: گاز مشترکان پر مصرف و بد مصرف در استان را قطع می کنیم و در این خصوص شوخی نداریم.

«علیرضا شیخی» در یک گفت وگوی خبری با بیان اینکه، برای مشترکین پر مصرف پیامک هشدار کاهش مصرف ارسال شده گفت: در صورتیکه این مشترکین الگوی مصرف را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

شیخی به مشترکان پرمصرف گاز هشدار داد که با توجه به افزایش تعرفه‌های مصرف گاز، مشترکان پرمصرف و یا بدمصرف هزینه‌های زیادی بر آنها تحمیل خواهد شد و هیچ طرح تشویقی شامل حال این مشترکان نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه میزان مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است، افزود: عمده افزایش صورت گرفته در حوزه مصرف گاز استان را مربوط به بخش خانگی است و متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها در منزل با لباس تابستانی حضور دارند و همین دلیل موجب افزایش مصرف گاز در منازل می شود.

شیخی تصریح کرد: مشترکانی که بیش از الگوی مصرف به ویژه در بخش خانگی، مصرف کرده اند، گاز آنها قطع و مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

میزان مصرف گاز در آذربایجان غربی صعودی است

در همین خصوص رئیس واحد اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی نیز گفت: داده‌های آماری حاکی است میزان مصرف گاز در سومین هفته دی‌ماه با شیب تندی صعودی بوده است.

علی محمودی اظهار کرد: مقایسه آمار چهار سال اخیر نشان می‌دهد در‌ سومین هفته دی ماه هر ساله، شیب مصرف گاز در استان روندی صعودی داشته و شرایطی نزدیک به بحران را رقم زده است.

او با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی مصرف گاز در هفته سوم دی‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: هفته سوم دی‌ سال‌جاری مجموعا ۲۰۶ میلیون مترمکعب گاز در آذربایجان‌غربی مصرف شد که این میزان در مدت مشابه سال پیش ۱۸۰ میلیون مترمکعب بود.

حمودی گفت: عمده افزایش صورت گرفته در حوزه مصرف گاز، مربوط به مصارف خانگی است و علت آن هم این است که بسیاری از شهروندان، دمای رفاه تا ۲۱ درجه را در منزل رعایت نمی‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست