اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: پروژه های حمل و نقل و عمران روستایی ارومیه باید بر اساس زمانبندی تعیین شده باید به نتیجه برسد و ساماندهی ورودی جاده سنتو و بالو باید سریعا آغاز شود.

 محمدمهدی شهریاری شامگاه روز جمعه دوم مهرماه در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان ارومیه با اشاره به جایگاه مرکز استان به لحاظ جمعیتی و سیاسی، بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه های شاخص عمرانی در این شهرستان از جمله در بخش های حمل و نقل و روستایی تاکید کرد.

شهریاری ادامه داد: با توجه به حجم ترافیک محور جاده سنتو می طلبد در سریعترین زمان ممکن نسبت به ایمن سازی دوربرگردانهای این محور اقدام شود.

او با اشاره به پیگیری های مردم بالو در خصوص ورودی این روستا نیز گفت: راهداری پس از برآوردهای لازم از هفته آینده باید عملیات عمرانی ساماندهی این محور را آغاز کند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره تعداد روستاهایی که از چشمه تامین آب می شود، تصریح کرد: این روستاها در زمان ساماندهی مجتمع های آب روستایی مخالف ساماندهی بودند و موافق استفاده از آب چشمه بودند که امروز با توجه به کم بودن آب چشمه ها خواستار بهره مندی از مجتمع های آب روستایی هستند.

شهریاری افزود: با توجه به اعتبارات خوبی که امسال برای آب روستایی از محل محرومیت زدایی در نظر گرفته شده، لذا تامین آب این روستاها و نیز روستاهایی که دچار لب شوری شده از جمله شهر قوشچی باید در اولویت قرار بگیرد.

او همچنین بهسازی مساکن روستایی، طرح هادی، نوسازی مدارس،ساماندهی نهر روستای شاهین آباد و تسریع در آسفالت راه های روستایی را نیز مورد اشاره قرار داد و خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای این پروژه ها در شهرستان ارومیه شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست