اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از مطالبات چغندرکاران استان پرداخت شده است، گفت: امسال یک هزار و ۸۰۰ تن چغندر تحویل کارخانه‌های استان شده است.

اسمعیل کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با  فارس ، با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از مطالبات چغندرکاران استان پرداخت شده است، بیان کرد: امسال یک هزار و ۸۰۰ تن چغندر تحویل کارخانه‌های استان شده است و کل مطالبه‌های چغندر تحویلی به کارخانه‌ها در آذربایجان‌غربی ۵۵۰ میلیارد تومان بوده و در این رابطه، ۳۵۰ میلیارد تومان آن پرداخت و سایر آن نیز به ترتیب پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش نسبی قیمت گوشت مرغ در استان، اظهار کرد: در طی ماه‌های اخیر به علت افزایش قیمت دان مرغی و بالا رفتن قیمت حمل و نقل و افزایش قیمت جوجه یک روزه شاهد افزایش نسبی قیمت گوشت مرغ در بازار بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی افزود: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و تنظیم بازار، توزیع گوشت مرغ و قرمز منجمد در سطح فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی مصرف استان آغاز و ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سه میلیون و ۶۰۰ قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده، گفت: در راستای تعادل قیمت بازار مرغ، توزیع مرغ منجمد به قیمت عمده هشت هزار و ۵۰۰ تومان و هشت هزار و ۹۰۰ تومان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف آغاز شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

کریم زاده با اشاره به اینکه ماهیانه میزان هفت تن گوشت مرغ از جوجه‌ریزی‌های انجام شده تولید و به بازار تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۵۶۰ تن از گوشت‌های تولیدی مرغ نیاز استان بود و حدود یک هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ نیز به سایر استان‌ها صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گوشت قرمز، مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد، بیان کرد: توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت ۲۹ هزار تومان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست