اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، دلیل مشکلات هزینه های جاری اداره کل زندان ها و پزشکی قانونی این استان را عدم تخصیص کل اعتبارات دانست.

علی اکبر گروسی در جلسه بررسی مشکلات ادارات کل زندانها و پزشکی قانونی استان گفت: حسب بررسی های به عمل آمده در دستگاه قضایی استان اداره کل زندانهای استان و نیز پزشکی قانونی استان به علت عدم تخصیص کل اعتبارات با مشکل عدیده هزینه های جاری مواجه هستند و به این جهت نیازمند همکاری و همیاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم.

گروسی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم نیازمند تخصیص و تامین اعتبار در این دو دستگاه هستیم تا بتوانیم کمبودها را مرتفع کنیم و نواقص و امکانات ضروری مورد نیاز را تامین نمائیم.

او افزود: با حمایت سازمان برنامه ریزی، اکنون در خصوص پزشکی قانونی در جنوب استان در شهر میاندوآب توانسته ایم نواقص را کامل کنیم و اکنون مشکل مردم جنوب استان در مراجعه به پزشکی قانونی مرتفع شده و دیگر لازم نیست به مرکز استان مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری استان در خصوص شمال استان هم گفت: در شمال در شهر خوی هم اقدام مشابه انجام شده ونیازمند تکمیل فرایند آماده سازی است.

این مقام قضایی تصریح کرد: اکنون همکاران ما در دستگاه قضایی استان شبانه روزی کار می کنند تا بتوانند گرهی از مشکلات مردم باز کنند و این کار و فعالیت هم هزینه ها را بالا برده است و نیازمند به تامین هزینه ها دارد ، لذا همکاری سازمان برنامه ریزی استان می تواند بسیار موثر وگره گشا باشد.

دبیر شورای قضایی استان هم در این جلسه گفت: اکثر سازمان های تابعه دستگاه قضایی استان دارای کمبودها و نیازمندیهای زیادی هستند که نیاز به تامین اعتبار دارند. در بین این دستگاهها اداره کل زندانها و پزشکی قانونی استان نیازهای ضروری و فوری زیادی دارند که نیازمند مساعدت ویژه دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی هستند.

حضرتی پر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با بیان اینکه مشکلات زیاد مالی و اعتباری وجود دارد، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال مالی، بودجه لازم برای تکمیل پروژه های عمرانی و سایر هزینه های ضروری در اختیار این دو دستگاه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست