اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از بررسی و موانع تولید ۲۳ واحد صنعتی استان خبر داد.

نادر صادقی امروز ۸ اسفند در حاشیه بازدید استاندار از واحدهای صنعتی استان افزود: با بازدیدی که امروز در سیزدهمین یکشنبه های تولید انجام شد مجموع واحدهای که تاکنون از آنها بازدید و رفع موانع شده به ۲۳واحد تولیدی و صنعتی رسید.

وی با اشاره به اینکه در یکشنبه های تولید ۳بخش عمده مورد توجه است، تصریح کرد: بخش اول بازدید از واحد های تولیدی بصورت میدانی، بخش دوم نشست با تشکل های که با صنایع ، کانون ها و تعاون ها ارتباط دارند و بخش سوم نشست با سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در بازدید های میدانی بانک ها، دستگاه های خدمات رسان حضور مستمر دارند و مصوبات این بازدید ها تحت عنوان مصوبات کارگروه رفع موانع تولید که تصویب می شود و قابلیت اجرا دارند را ملزم به اجرا هستند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون از ۸۰مصوبه ، ۳۳مصوبه اجرایی و ۷مصوبه برای اجرا نیز نیازمند مجوز کشوری هستند که در حال پیگیری  نهایی هستیم.

صادقی درخصوص برگزاری نشست های تخصصی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز یاد آور شد: در این جلسات سرمایه گذاران تمامی طرح های خود را در تمامی بخش ها از جمله گردشگری، صنعتی، تولیدی، فرهنگی ارائه و مطرح کرده و به اقتضاء نوع نیاز سرمایه گذاری ، و تسهیلات در اختیارشان قرار می گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بازدید از واحدهای صنعتی تحت عنوان ” یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” تاکنون ۸۰ مصوبه داشته است، گفت: هم اکنون در کمتر از چند ماه نزدیک به نیمی از این مصوبات یعنی ۳۳ مصوبه در راستای رفع موانع تولید به مرحله اجرایی درآمده است.

“محمد صادق معتمدیان” روز یکشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی “بام گستران” و ” کند پلاست” ارومیه اظهار داشت: یکی از اهداف بازدید میدانی از واحدهای صنعتی اشرافیت به وضعیت موجود و مشکلات است تا تدابیر لازم برای رفع موانع تولید بهتر اتخاذ شود.

وی افزود: تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا با حضور میدانی و بازدید اعضای ستاد رفع موانع تولید از واحدهای اقتصادی، مسیر توسعه هموار شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای اقتصادی در استانداری آذربایجان‌غربی رصد می‌شود؛ بیان کرد: تمامی مصوبات این بازدیدهای میدانی تا رسیدن به مرحله اجرایی پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت روان سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی، گفت: با هموار کردن مسیر جذب سرمایه گذاری در استان، باید به تکالیف تعیین شده دولت در توسعه اقتصادی جامه عمل بپوشانیم.

معتمدیان اظهار داشت: درگیر کردن سرمایه گذاران با فرآیندهای اداری به هیچ وجه قابل قبول نیست و در همین زمینه سعی بر این است تا تمامی شرایط لازم اعم از اختصاص زمین و حمایت از بخش خصوصی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

در سیزدهمین یکشنبه های تولید از دو واحد تولید قیر و ایزوگام و لوله های پلاستیکی در ارومیه بازدید و به مشکلات این واحدها رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست