اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: از مردم و اصناف خواهش می کنیم در محدودیت های شب یلدا همکاری کنند. همچنین بابت خسارتهای مادی که اصناف و بخشهای مختلف اقتصادی صرفا برای حفظ جان خودشان و مردم متحمل شده اند، عذر خواهی می کنیم.

محمدمهدی شهریاری در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی بهبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی را در مدیریت بیماری کرونا بسیار موثر دانست و گفت: با پروژه های به بهره برداری رسیده و در حال افتتاح شاخص برخورداری استان از تخت بیمارستانی و سلامت از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.

او با قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان تصریح کرد: وضعیت نسبتا با ثبات امروز محصول یک همکاری جمعی است.

استاندار آذربایجان غربی تداوم همکاری خوب مردم در پیک دوم بیماری کرونا را خواستار شد و گفت: اگر حتی بخش کوچکی از مردم همراهی نکنند پیک بعدی بیماری بسیار سخت تر خواهد بود.

شهریاری اشاره اینکه بخش های مختلف اقتصادی استان دچار خسارت های مالی فراوان شده و تدابیر جبرانی در نظر گرفته شده نیز طبق انتظار نیست، افزود: از اصناف و بخشهای مختلف اقتصادی بابت محدودیت هایی که صرفا برای حفظ جان خودشان و مردم اجرا شده و منجر به خسارتهای مادی برای آنها گردیده عذر خواهی می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نقش مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: تداوم همکاری خوب مردم استان مانع شکل گیری موج چهارم کرونا که به مراتب سخت تر است خواهد شد. رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت ها راه مقابله با کروناست.

او در پایان با اشاره به اجرای خوب طرح محله محور شهید سلیمانی ابراز امیدواری نمود با تداوم همکاری مردم و اجرای دقیق محدودیت ها از سوی متولیان امر شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست