اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از متلاشی شدن ۳۶ باند مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد.

سرهنگ محمد حقوردیان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار و ۵۲۴ نفر در زمینه قاچاق مواد مخدر اظهارداشت: از این تعداد ۹ هزار و ۳۱۷ معتاد، یک هزار و ۹۴۷ توزیع کننده و ۲۶۰ نفر قاچاقچی بودند.

وی با بیان اینکه از این باندها ۷.۵ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد عنوان کرد: از این میزان پنج هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مربوط به پیش ساز مواد مخدر و حدود یکهزار و ۸۶۰ کیلوگرم مربوط به انواع مواد مخدر است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح، بیش از ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲ هزار و ۶۳۴ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ حقوردیان با اشاره به اینکه پلیس به حوزه آموزش همگانی برای اطلاع جوانان و نوجوانان از خطرات اعتیاد به مواد مخدر وارد شده است، افزود: در این راستا ۱۴۸ برنامه آموزشی به ویژه در محله های مختلف شهرهای استان برگزار شده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان ۹۶۰ کیلو و ۲۶۲ گرم مواد مخدر کشف و دو هزار و ۳۶۰ نفر دستیگیر شدند اظهارداشت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده ۱۷۸ کیلو و ۱۷۱ گرم مواد مخدر کشف و ۲ هزار و ۶۳۴ نفر نیز در استان دستگیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست