اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پایانه های مرزی بازرگان، سرو و تمرچین در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمات ارائه می دهند.

ارسلان شکری با بیان اینکه با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی ساعت فعالیت پایانه مرزی استان افزایش یافت افزود: این دستورالعمل در پایانه مرزی پلدشت و رازی هم که ۲۴ ساعته فعال نیستند بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده اجرا می‌شود.

شکری به اجرای طرح ایمن سازی در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: طرح نوروزی این اداره کل از اواسط بهمن در تمامی شبکه راه‌ها و پایانه‌های استان شروع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خط کشی، ساماندهی علائم و لکه گیری جاده‌ها و نصب بنرهای هشدار و راهنمایی و اطلاع رسانی را از جمله موارد ایمن سازی اعلام کرد.

شکری بر اهمیت تأمین ایمنی سفرهای نوروزی گفت: لازم است اقدامات مراکز معاینه فنی بویژه در بخش وسایط نقلیه مسافربری بیش از پیش با دقت انجام گیرد تا در این ایام شاهد حوادث ناگواری بخاطر نقص فنی این خودروها نباشیم.

وی اضافه کرد: به جهت خدمات بیشتر و بهتر می‌بایست ساعات کار مراکز معاینه فنی در ایام نوروز افزایش پیدا کند و در این ایام همچنین نسبت به ارائه آمار خدمات روزانه مراکز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام شود.

مذیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی مراکز معاینه فنی می‌توانند از بنرهای خوش آمدگویی استفاده کنند و همچنین با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بنر و بروشورهای نقاط گردشگری استان را به آنها معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست