اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه ارومیه بر ضرورت الگوسازی از قهرمانان کشور برای جوانان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: دنیا به دنبال خلق قهرمانان خیالی و پوشالی برای جوانان است، ایران و اسلام، قهرمانان بیشماری در دل خود پرورانده بنابراین مسئولان فرهنگی برای جوانان الگوسازی و قهرمان سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی سرشار از قهرمانان واقعی و الگو است، و فیلم ساختن برای آنها قابل تقدیر است، تصریح کرد: به عنوان یک طلبه و مخاطب از فیلم موقعیت مهدی گلایه دارم چرا که جبهه سرشار از معنویت و معارف دینی بود و شهید باکری یک پارچه اخلاص و معنویت اما متاسفانه در این فیلم به این ویژگی ها توجه نشده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اعلام موضع صریح و قاطع رهبری در جنگ روسیه و اوکراین خاطر نشان کرد: سخنان مقام معظم رهبری نشان داد ایران از زمان تاسیس انقلاب اسلامی بر شعار” نه شرقی و نه غربی” خود ایستاده و استقلال مسئله اصلی ایران است و در هیچ جای دنیا جنگ و تخریب و خونریزی را قبول ندارد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به روز جوان نیز یاد آور شد: دولت مردان به جوانان اعتماد کنند و برخی مسائل کشور را به عهده جوانان بگذارند چرا که جوانان دارای فکر و اندیشه های نابی هستند که نیاز به میدان و عرصه برای کار و عمل هستند.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده انرژی هسته ای به این نکته توجه کنند که با چه دولت و کشورهای بدعهد طرف هستند و کوچکترین مناقشه و کوتاهی نباید در مقابل آنها داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست