اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی از کشف هفت هزار گالن روغن موتور احتکاری در ارومیه خبر داد.

علیرضا محمودی در خصوص جزئیات این کشف اظهار کرد: در اجرای گشت با اکیپ مشترک با پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ۷ هزار و ۴۲۷ گالن روغن موتور ۴ و ۲۰ لیتری به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی ادامه داد: طی ۴ ماهه نخست سال جاری در راستای مبارزه با کالای قاچاق در استان ۳ هزار و ۴۹ مورد بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل ۷۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال شد که بعد از تکمیل پرونده جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

محمودی تصریح کرد: در راستای پایش و جلوگیری از احتکار و تخلفات احتمالی در حوزه سلامت به خصوص در زمان شیوع کرونا ویروس در استان از اول اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیر ماه سال جاری ۳ هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: بازرسی‌های انجام شده در حوزه سلامت منجر به تشکیل ۱۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

محمودی خاطرنشان کرد: ستاد خبری سازمان شبانه روزی با سامانه ۱۲۴ بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری آماده دریافت هرگونه شکایات، نظرات و گزارش‌های مردمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست