اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از تولید و پخش بیش از ۱۴ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی در زمینه انتخابات مجلس یازدهم در استان خبر داد.

مسعود مجرد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر و نیز انتخابات مجلس یازدهم با اشاره به شیطنت‌های ناتمام دشمنان و تقویت فضای ناامیدی و یاس در جامعه خواستار همدلی و فعالیت بیشتر اصحاب رسانه برای فروکش کردن این فضا شد.

وی با تاکید بر بی طرفی رسانه ملی در زمینه انتخابات مجلس یازدهم اظهارداشت: آنچه که امروز شاهد هستیم آرایش رسانه‌ای دشمن به مراتب بیشتر از آرایش نظامی است و این مساله باید بیش از پیش مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی خواستار فعالیت بیشتر رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه شد و ادامه داد: در بخش سیما پیش بینی ۶۲۲۰ دقیقه و در بخش صدا هم ۷۹۳۰ دقیقه برنامه انتخاباتی توسط رسانه ملی در سطح استان پخش و اجرا می‌شود.

مجرد از تهیه و تولید ۱۸۰ میان برنامه انتخاباتی با عنوان من انتخاب می‌کنم چون خبر داد و افزود: این ۱۸۰ برنامه سه دقیقه‌ای است که تا روز انتخابات در میان برنامه‌ها پخش می‌شود.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی از بهره برداری ۲۶۵ پروژه در طول دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مجرد از اجرای ۵۸ نظرسنجی انتخاباتی، رسانه‌ای و غیره و همچنین تولید ۳ سریال شامل دخترم نرگس، قرارسیز، خام خیال (نام موقت) و نیز ۱۶ قطعه موسیقی توسط رسانه ملی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت : شعار شبکه استانی ” آیینه همدلی” می باشد و مرکز ارومیه و مهاباد به خوبی توانسته اند نیازهای رسانه ای استان را در حوزه قومیت برآورده سازند.

مسعود مجرد افزود: رادیوی ارومیه ۴ زبانه و تلویزیون هم ۳ زبانه است و رادیو و شبکه مهاباد هم بصورت مستقل برنامه های کردی سورانی پخش می کند.

وی ادامه داد: در شبکه های ارومیه را ” صدا و سیما” هر کدام بصورت مجزا بیشتر از یک ساعت با زبان کردی کرمانجی برنامه پخش می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی خاطرنشان ساخت : معتقدم با فعالیت شبانه روزی شبکه های مهاباد و ارومیه توازن رسانه ای جهت تقویت فضای وحدت و همدلی در استان برقرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست