اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: افتتاح  و کلنگ زنی ۵۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی طی ایام دهه فجر در آذربایجان غربی انجام می گیرد.

 بهنام شهدی با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد پروژه ۵۳۹ طرح افتتاح و ۵۵ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد

او ادامه داد: برای بهره برداری  و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی و خدماتی در دهه فجر امسال در استان در مجموع بیش از  ۲۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده است  که با بهره برداری از این پروژه ها ۲ هزار و ۷۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در طول روزهای دهه فجر ۵۴ طرح اقتصادی، ۳۶۶  طرح عمرانی و ۱۱۹ طرح خدماتی در حوزه شهرداری ها در شهرهای مختلف استان به بهره برداری می رسد.

شهدی افزود: از مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ها ، ۲ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال مربوط به پروژه های اقتصادی ، ۷ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال مربوط به بخش عمرانی و ۳ هزارو ۷۱۶ میلیارد ریال نیز مربوط به پروژه های شهرداری های استان است .

معاون اقتصادی استاندار همچنین  به کلنگ زنی تعدادی از طرح های جدید در حوزه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام همچنین اجرای ۴۱ طرح در حوزه عمرانی و اقتصادی و ۱۴ طرح  خدماتی نیز توسط شهرداری های استان آغاز می شود که به ترتیب ۷ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال  و ۱۴۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست