اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: با موافقت کارگروه امور زیربنایی استان، یک هتل ۵ ستاره جدید در ارومیه احداث می شود .

جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: طی جلسه ای که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شده بود با صدور مجوز تاسیس پروژه احداث هتل ۵ ستاره جدید در ارومیه موافقت شد .

او با اشاره به اهمیت ساخت چنین هتلهایی در استان گفت : آذربایجان غربی بدلیل موقعیت جغرافیایی و هم مرزی با سه کشور ترکیه ، عراق و جمهوری نخجوان و ورود و خروج گردشگران داخلی و خارجی نیازمند داشتن هتل هایی با امکانات بین المللی است .

جباری در خصوص مشخصات پروژه  گفت: هتل ۵ ستاره این سرمایه گذار واقع در کیلومتر ۲ جاده ارومیه –  مهاباد با سطح اشغال ۱۹۷۷/۵ مترمربع و زیربنای ۱۲۴۷۷/۵ مترمربع در زمینی بمساحت ۷۰۰۰ متر مربع با پیش بینی حجم سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۴۲ نفر خواهد بود .

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری  ضروری است و اشتغال و رفع بیکاری و ایجاد درآمد را بهمراه خواهد داشت و بایستی همه دستگاههای دخیل در این امر همکاری های لازم را داشته باشند .

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری آذربایجان غربی در پایان گفت: این اداره کل از همه سرمایه گذارانی که علاقهمند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری باشند استقبال کرده و تمامی تلاش ما براین است تا موانع احتمالی بر سر راه ایشان را رفع نمائیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست