اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی منصوب شد.
طی حکمی با امضای “محمدقاسم پناهی” سرپرست سازمان امور مالیاتی کشور؛ “حسن کوماسی” به عنوان مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی منصوب شد.
 در این حکم آمده است:
جناب آقای حسن کوماسی
با توجه به تخصص، تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاست های اقتصاد مقاومتی و اهداف ریاست محترم جمهور در راستای قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و برنامه های ابلاغی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان دلسوز آن اداره کل در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله تمام مساعی خویش را بکار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نفرمایید.
توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 در این حکم بر سرلوحه قرار دادن “اعتمادآفرینی، مودی مداری، حفظ کرامت شهروندان و تلاش در جهت ایجاد سازمانی محبوب در نزد مودیان محترم مالیاتی”، “پیاده سازی کامل تمامی پروژه های طرح تحول مالیاتی در راستای برنامه های استراتژیک و عملیاتی سازمان”، “صیانت از سرمایه انسانی سازمان و تلاش در جهت توانمندسازی و ارتقای سلامت اداری”، “مقابله با فرار مالیاتی و برقراری عدالت مالیاتی”، “تامین درآمدهای پایدار مالیاتی و کمک به رشد و توسعه کشور به عنوان رسالت و وظیفه اساسی سازمان” در دوران تصدی این مسئولیت توسط کوماسی تاکید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست