اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پیش از ظهرامروز رزمایش ترافیکی انتظامی نوروز ۹۸ با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی ، فرماندهان نظامی و انتظامی استان  و مدیران دستگاههای اجرایی و امددادرسان برگزارشد و نیروهای انتظامی و پلیس راه به همراه عوامل امدادی و اجرایی دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر استان با انجام مراسم رژه به صورت نمادین آمادگی خود را در ارائه خدمات به مسافران نوروزی در استان اعلام کردند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این آیین با اعلام آمادگی تمامی دستگاههای خدمات رسان استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی ازعوامل پیشران توسعه از جمله راهبردهای اساسی در سند توسعه ای استان بوده و برای بهره مندی از ظرفیت های نهفته دراستان و جذب گردشگر گامهای مهمی برداشته شده است.
پیمان آرامون با تاکید بر انجام تمهیدات لازم برای جلب رضایت گردشگران درمدت حضورشان در استان افزود:رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده  در افزایش میزان مسافر و حضور مجدد آنان بسیار تعیین کننده است و تمامی دستگاههای فعال در ستاد خدمات سفر به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم جایگاه و رتبه استان را در این بخش ارتقاء دهیم.
وی همچنین بر نظارت و کنترل ترافیک در محورهای ارتباطی استان تاکید کرد وخاطرنشان ساخت:در جلسات شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راههای استان پیش بینی های لازم برای افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث رانندگی اتخاذ شده است و عوامل پلیس راه و راهور باید با نظارت دقیق و با عوامل و رفتارهای حادثه ساز در طول جاده های استان بطور جدی برخورد کنند.
وی همچنین با آرزوی سال خوش برای هموطنان و تمامی عوامل اجرایی استان افزود: ۱۶ دستگاه عضو ستاد خدمات سفر به همراه تمامی شهرداریهای استان در فراهم ساختن فضای شاد و خاطره انگیز برای مسافران و هم استانی ها تلاش های مضاعفی را داشته اند و امیداریم در ایام نوروز ضمن حضور بیشتر مسافران موجبات رضایتمندی آنان را از خدمات ارائه شده را فراهم سازیم.

سردار خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت : شعار نیروی انتظامی؛پرهیز از خطر و آرامش در سفر است و پلیس با متانت و تکریم با تخلفات رانندگی و حادثه ساز برخورد کند تا تعطیلات به کام خانواده ها تلخ نگردد.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی هم تاکید کرد :از حمایت‌های استاندار بابت توجه به موضوع گردشگری تشکر میکنیم

وی ادامه داد : استان ظرفیت توسعه در زمینه گردشگری را دارد و بزودی شاهد قرار گرفتن آذربایجان‌غربی بعنوان مقصد سفر گردشگران قرار خواهد گرفت.

او با تاکید بر اینکه ” از همه هتل‌داران و مجموعه‌ها می‌خواهیم برای جلوگیری بی‌رویه هزینه‌ها پیشگام باشند ” افزود : بحث تبلیغات و معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان بسیار مهم است و درخواست داریم در این مورد ورود کنند.

جباری تاکید کرد : برای جلوگیری از تصادفات رانندگی‌ بخصوص در ۳۰ کیلومتری شهرها، انتظار داریم همه دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری و مشارکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست