اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از مساعدت بیش از ۹۵ میلیارد تومانی مردم خیر استان به نیازمندان طی سال جاری خبرداد.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مردم استان در ۶ ماهه نخست امسال به منظور کمک به نیازمندان تحت حمایت بیش از ۹۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مساعدت کردند که میزان مشارکت مردم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: این میزان مشارکت در سرفصل‌هایی همچون صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین، مناسبت‌های ملی و مذهبی نظیر جشن رمضان، عید قربان، احسان حسینی و جشن عاطفه‌ها بوده است.
سهندی با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۴ هزار و ۴۶۰ خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد بوده که این میزان معادل ۹ درصد از کل خانوارهای آذربایجان‌غربی را شامل می‌شود تصریح کرد: این میزان خانوار تحت حمایت ، بیش از ۱۷۳ هزار نفر را شامل می‌شود که نسبت به زمان مشابه سال گذشته، ۲۳ درصد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری یک‌هزار و ۲۳۶ خانوار معادل ۲ هزار و ۵۳۳ نفر در استان جدیداً تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند.
وی عنوان کرد: هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۱۰۰ خانوار مددجو با سرپرستی مرد و ۴۵ هزار و ۳۶۰ خانوار مددجو در آذربایجان‌غربی با سرپرستی زن تحت حمایت این نهاد هستند.
سهندی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ هزار و ۶۶۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند ادامه داد: این تعداد یتیم و فرزند محسنین شامل ۵ هزار و ۴۰۸ یتیم و ۵ هزار و ۲۵۶ فرزند محسنین می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲ هزار و ۸۸۴ نفر جدیداً تحت عنوان حامی در کمیته امداد استان ثبت شده و با احتساب این افراد، ۲۳ هزار و ۲۴۰ خیر با اداره اکرام ایتام این نهاد همکاری مستمر دارند اظهار کرد: هم‌اکنون سرانه دریافتی هر یتیم ۳۵۷ هزار تومان و متوسط سرانه دریافتی هر فرزند محسنین ۱۴۵ هزار تومان است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی عنوان کرد: مردم استان می‌توانند در کنار پایگاه‌های کمیته امداد، از طریق شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*، تلفن بانک ۹۶۸۸۷، سایت emdad.ir  و پرداخت از طریق خودپردازها، در فریضه خداپسندانه کمک به نیازمندان و مددجویان مساعدت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست