اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، خضر کاک درویشى را به عنوان سرپرست فرماندارى پیرانشهر منصوب کرد.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیرانشهر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی ، مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

مصطفوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ترابی” فرماندار پیشین این شهرستان برای کاک درویشی سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

مصطفوی در این جلسه همکاری کامل دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان را با فرمانداری این شهرستان در جهت توسعه شهرستان خواستار شد و ضمن برشمردن اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف بخصوص طی ۲۱ماه گذشته در خصوص بیماری کرونا اظهار داشت واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصدی دوز اول و بیش از ۷۰درصدی دوز دوم واکسیناسیون نشان از تلاش مسئولان و همراهی مردم میباشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های این شهرستان از فرماندار جدید این شهرستان خواستار شد تا با تمام توان در جهت استفاده و بهره برادی ظرفیت های مختلف این شهرستان گام بردارد.

مصطفوی ضمن اشاره به مشکل کم آبی نه تنها در سطح استان بلکه کشور، صرفه جویی در مصرف آب و استفاده ی بهینه از منابع آبی را خواستار شد و گفت: شهرستان پیرانشهر به عنوان یکی از قطبهای تامین آب بویژه برای احیای دریاچه ارومیه از مسئولین و بویژه فرماندار جدید این شهرستان خواست تا در بهره برداری از منابع آبی این شهرستان تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

در پایان این مراسم کاک درویشی سرپرست جدید فرمانداری پیرانشهر نیز به بیان گزیده ای از برنامه های خود برای این شهرستان پرداخت‌.

خضر کاک درویشی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گفت : پیرانشهر به عنوان پیشانی مرزی غرب کشور، برای توسعه استان، کشور و جذب سرمایه گذار؛ نیازمند توجه ویژه است

خضر کاک درویشی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گفت : پیرانشهر به عنوان پیشانی مرزی غرب کشور، برای توسعه استان، کشور و جذب سرمایه گذار؛ نیازمند توجه ویژه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، فرماندار شهرستان سردشت ،  مشاور اقتصادى استاندار آذربایجان غربى ، معاون بازرگانى و پشتیبانى شهرداریهاى سازمان همیارى شهردارى هاى آذربایجان غربى ،  بخشدار مرکزى پیرانشهر ،  بخشدار لاجان پیرانشهر ، مسئول دانشگاه پیام نور پیرانشهر از سوابق کاک درویشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست