اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: معاون زنان وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان به دلیل حال نامساعد در پیرانشهر، هم اکنون در ارومیه بستری شده و حال او رو به بهبود است.

کیومرث پورایراندوست افزود: “مریم کاظمی پور” معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در سفری دو روزه به منظور افتتاح چهار پروژه در دهه فجر، دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  و نشست با نواب رییس بانوان به آذربایجان‌غربی سفر کرده بود ولی روز گذشته به دلیل افت فشار و بدی حال سفر را نیمه کاره رها کرد.

او گفت: هم اکنون معاون وزیر ورزش در بیمارستان بستری بوده و با اعلام پزشک معالج، ۲ روز باید در بیمارستان بماند با این حال هم اکنون حال وی مساعد و رو به بهبودی است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به ایرنا گفت: بعد از این اتفاقات برنامه‌های امروز جمعه که دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی و نشست با نواب رییس بانوان لغو شد.

در نهمین روز از دهه فجر با حضور کاظمی پور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان، سالن‌های ورزشی خلیفان و جوانان مهاباد و سالن ورزشی پیشیار پیرانشهر افتتاح و سیستم روشنایی استادیوم فوتبال آزادی این شهرستان به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست